Duża (marpil) i Mała (Majka) w świecie, gdzie nawet literatura jest piękniejsza...

poniedziałek, 30 września 2013

81.FOTO STORY. STORY FOUR - JEDEN ZA NAMI

Brak mi słów - dobrze, że są obrazy...
Brak mi słów i w gardle wielka gula - bo Majka wczoraj przestała być niemowlęciem. Bo jest Dzieckiem. Bo teraz jest już 1-3...
Był tort, była impreza, dobra muzyka z czarnych płyt, które kolekcjonuje Mąż, były oczywiście książki, była przejażdżka rowerowa na prezencie urodzinowym, było mnóstwo emocji...
Ja ochłonęłam dopiero późno wieczorem, gdy posprzątałam już wszystko srebrno-niebieskie, gdy już nie było wczoraj, tylko dziś....
Dużą mam już Córkę...
I chciałabym, żeby była szczęśliwa....



















4 komentarze:

  1. Sto lat dla Solenizantki! Cudna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat! Nie wiem dlaczego wydawało mi się, że Majka jest starsza... Myślałam, że to drugie urodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Majeczko! I dla Ciebie, Marpil, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dla córeczki i gratulacje dla rodziców :)
    Dziękuję też za link do mojej strony. Bardzo mi miło i u siebie wstwiam Małą Kafkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słowa do prywatnej kolekcji...